Výměna, vrácení, reklamace
Výměna zboží
Občas se stane, že Vám například nesedne velikost nebo střih zboží, které jste si objednali. V takovém případě Vám můžeme zboží do 14 dnů jednoduše vyměnit. Velikost zboží si tedy po převzetí doma odzkoušejte, ponechte na něm štítky a pokud Vám nesedne, tady je postup...
- KROK:
Vypsat formulář, který Vám přišel spolu se zbožím (případně si jej umíte stáhnout a vytisknout zde: Formulář pro výměnu zboží), abychom věděli, o jakou objednávku se jedná a jaké zboží chcete vyměnit - KROK:
Zboží musí být v původním stavu - nenošené, nepoškozené, obsahuje původní visačky, řádně zabalené. Takové zboží nám je třeba doručit:
Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
- Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vyměnit
- Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí
Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):- Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
- Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
- KROK:
Následně zboží přebereme, zkontrolujeme a budeme Vás informovat, zda Vámi požadované zboží k výměně máme skladem. Pokud ne, domluvíme se, zda počkáte, až ho naskladníme nebo Vám vrátíme peníze za zboží. - KROK:
Pokud zboží máme skladem, zašleme Vám jej
UPOZORNĚNÍ:
- Pokud Vás zajímá, kde se nachází zásilka, kterou nám posíláte, doporučujeme Vám odložit si podací číslo zásilky, kterou nám Vy posíláte - přes toto číslo si umíte následně na stránkách přepravce zásilku sledovat (přepravní společnosti jsou povinné Vám toto číslo na stvrzence dát).
- My zákazníky informujeme o vyřízení/zpracování Vašeho požadavku, ne o pohybech zásilky (tedy o tom, ať už nám byla doručena nebo ne)
Vrácení zboží
Upozornění: vrácení zboží do 14 dnů je dle zákona možné jen při nákupu na dálku (tedy prostřednictvím našeho eshopu), tedy ne, když si zboží zakoupíte v kamenné prodejně, kde máte možnost prohlédnout si ho a odzkoušet si jej.
Pokud jste si zboží převzali, prohlédli, případně odzkoušeli střih či velikost a nevyhovuje Vám, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit. Zboží však nemůže být používáno, musí být v původním stavu (nenošené, neoprané a obsahovat původní štítky), vhodné k dalšímu prodeji dalšímu zákazníkovi. Tady je postup:
- KROK:
Spolu se zbožím nám odešlete formulář pro vrácení zboží: Formulář pro vrácení zboží, abychom věděli o jakou objednávku se jedná a abychom mohli vrácení zpracovat - KROK: Pokud se na Vaši objednávku vztahoval i dárek (nějaký produkt který jste obdrželi zdarma k objednávce - uveden i na faktuře), při vrácení objednávky musíte vrátit i tento produkt, který ste dostali k objednávce (tedy kompletní objednávku)
- KROK: Zboží (nepoužito, v původním stavu) nám pošlete na níže uvedenou adresu:
Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
- Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vrátit
- Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí
Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):- Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
- Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
- KROK:
Zboží zkontrolujeme a pokud zboží splňuje podmínky vrácení, vrácení zpracujeme vrácením peněz na Váš IBAN. - KROK - poznámka: Vrácení zpracováváme tak rychle, jak je to možné. Stejně jako Vy, i my máme k vyřízení vrácení 14 dní od doručení zboží k nám.
- KROK:
UPOZORNĚNÍ:
- Pokud Vás zajímá, kde se nachází zásilka, kterou nám posíláte, doporučujeme Vám odložit si podací číslo zásilky, kterou nám Vy posíláte - přes toto číslo si umíte následně na stránkách přepravce zásilku sledovat (přepravní společnosti jsou povinné Vám toto číslo na stvrzence dát).
- My zákazníky informujeme o vyřízení/zpracování Vašeho požadavku, ne o pohybech zásilky (tedy o tom, ať už nám byla doručena nebo ne)