🔥 Tip: Opasek RT Cobra 👌
Jen 285Kč

Reklamace

Reklamace zboží

Pokud má zboží nějakou výrobní vadu, můžete jej reklamovat. Tady je postup:

Pokud jste si zboží převzali, prohlédli, případně odzkoušeli střih či velikost a nevyhovuje Vám, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit. Zboží však nemůže být používáno, musí být v původním stavu (nenošené, neoprané a obsahovat původní štítky), vhodné k dalšímu prodeji dalšímu zákazníkovi. Tady je postup...

  1. KROK:
    Přečtěte si bod Záruky a reklamace v našich Obchodních podmínkách.
    Pokud splňujete podmínky pro reklamaci, doporučujeme Vám informovat nás o ní mailem: podpora@armynakup.cz
  2. KROK:
    Zboží musí být v původním stavu - nenošené, nepoškozené, řádně zabalené. Takové zboží nám je třeba doručit spolu s vyplněným reklamačním formulářem: Reklamační formulář.

    Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
    - Pokud splňujete podmínky výměny, napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží vrátit
    - Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí

    Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):
    • Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
    • Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
  3. KROK:
    Následně zboží přebereme, reklamaci do 30 dnů zpracujeme. O průběhu vyřizování reklamace a výsledku jejího vyřízení Vás budeme kontaktovat.
    UPOZORNĚNÍ:
    - Pokud Vás zajímá, kde se nachází zásilka, kterou nám posíláte, doporučujeme Vám odložit si podací číslo zásilky, kterou nám Vy posíláte - přes toto číslo si umíte následně na stránkách přepravce zásilku sledovat (přepravní společnosti jsou povinné Vám toto číslo na stvrzence dát).
    - My zákazníky informujeme o vyřízení/zpracování Vašeho požadavku, ne o pohybech zásilky (tedy o tom, ať už nám byla doručena nebo ne)

Přihlaste se do našeho mailinglistu

a zároveň vám neujde žádna sleva ani novinka