Reklamace
Reklamace zboží
Pokud má zboží nějakou výrobní vadu, můžete jej reklamovat. Tady je postup:
- KROK:
Přečtěte si bod Záruky a reklamace v našich Obchodních podmínkách.
Pokud splňujete podmínky pro reklamaci, doporučujeme Vám informovat nás o ní mailem: podpora@armynakup.cz - KROK:
Zboží řádně zabalené prosím odešlete k nám s vyplněným reklamačním formulářem: Reklamační formulář.
Jelikož máme adresu na Slovensku, našim Českým zákazníkům odeslání zboží umíme zjednodušit:
- napište nám do emailu podpora@armynakup.cz: číslo objednávky nebo faktury a požadavek, že chcete zboží reklamovat a opište vadu (ideálně s fotkou)
- Následně Vám pošleme speciální kód, který nadiktujete obsluze v jakékoli pobočce zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Podáte jim zabalené zboží a oni nám ho na naše náklady vrátí
Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, zboží nám můžete poslat jakýmkoli jiným způsobem přímo na adresu (na Vaše náklady):- Pošta/kurýr: ARMYTEX, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezapomeňte uvést i tel. č. +421 918 966 026)
- Osobně: Prodejna ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemním podlaží v OC Mpark)
- KROK:
Následně zboží přebereme, reklamaci do 30 dnů zpracujeme. O průběhu vyřizování reklamace a výsledku jejího vyřízení Vás budeme kontaktovat.